duminică, 9 octombrie 2011

Ne-am mutat si noi si Stefan in casa noua, in Dr. Taberei.
Am vandut apartamentul din Soseaua Giurgiului, sector4
Am renovat apartamenul si pentru Stefan am cumparat unul la et.7 cu vedere spre parc.
L-am renovat si modernizat si pe acesta. Sunt cam mici apartamentele dar pozitia lor mai placuta.
Vremea a fost frumoasa dar prea calduroasa(peste 30 gradeC) pana azi 8 octombrie.Azi in sfarsit, ploua si bate vantul.Temperatura a mai scazut-sunt pana in 20de grade C.
Toata vara august -septembrie a fost o seceta cumplita.
S-au facut nuci multe dar via noastra s-a manat. Nu avem prune deloc in acest an, mere de toamna sunt destule.
In general a fost un an bun, plin de roade.
Acum pun cateva muraturi: castraveti, gogosari, etc.Am pus si varza rosie cu conopida in saramura slaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu